ATTENTION All Bingo Players - Game Starting Now IN HERE!!!

5 February 2009

Bingo will start in THIS thread in about 15 minutes!

Make sure you have your Bingo card and marker ready!

GOOD LUCK!

163 comments

  • lilpretzel
    [SIZE=4] [FONT=Palatino Linotype]These are the games we will be playing, make sure you refresh your page to get a new call image. [/FONT][/SIZE][CENTER][LEFT] [/LEFT] http://i234.photobucket.com/albums/ee236/lilpretzel/Buckscoop/Bingo/gamecardS.jpg [LEFT][SIZE=4] [/SIZE] [LIST] [*] 4 Corners [/LIST]The first member to have all the four corners marked[FONT=Trebuchet MS][FONT="][FONT=Trebuchet MS] and be the first member to PM [/FONT][/FONT][/FONT][FONT=Trebuchet MS]me, ]lilpretzel [/FONT][FONT=Trebuchet MS][FONT="][FONT=Trebuchet MS]will win a $10 voucher! [/FONT][/FONT][/FONT][LIST] [*] Any 2 Lines [/LIST]The first member to mark off Any 2 Lines[FONT=Trebuchet MS][FONT="][FONT=Trebuchet MS] and be the first member to PM [/FONT][/FONT][/FONT][FONT=Trebuchet MS]me, ]lilpretzel [/FONT][FONT=Trebuchet MS][FONT="][FONT=Trebuchet MS]will win a $10 voucher! ( Line can be [/FONT][/FONT][/FONT]horizontal, vertical or diagonal[FONT=Trebuchet MS][FONT="][FONT=Trebuchet MS] ) [/FONT][/FONT][/FONT][LIST] [*] Full House[/LIST]The first member to get a Full House[FONT=Trebuchet MS][FONT="][FONT=Trebuchet MS] and be the first member to PM [/FONT][/FONT][/FONT][FONT=Trebuchet MS]me, ]lilpretzel [/FONT][FONT=Trebuchet MS][FONT="][FONT=Trebuchet MS]will win a $10 voucher! [/FONT][/FONT][/FONT][SIZE=4] What order do we play the games?[/SIZE] [FONT=Trebuchet MS][FONT="][FONT=Trebuchet MS] [/FONT][/FONT][/FONT] 4 Corners + Any 2 Lines games will be played at the same time, once we have a winner for either game we than play on to find a winner for the remaining game. Once the winners have been announced for 4 Corners + Any 2 Lines we than play on for a Full House . [FONT=Trebuchet MS][FONT="][FONT=Trebuchet MS] [/FONT][/FONT][/FONT][SIZE=4] Good Luck From Buckscoop!![/SIZE][/LEFT] [/CENTER]
  • craftykiwi
    All ready and thanks for the card.
  • lilpretzel
    Your welcome crafty, now no falling asleep LOL
  • craftykiwi
    Will try not to. Air conditioner is on so will help to keep me awake. And 9pm is much better than 9.30pm so thanks.
  • lilpretzel
    [FONT=Palatino Linotype][SIZE=3] *Players List* [/SIZE][/FONT][LIST=1] [*][FONT=Palatino Linotype][SIZE=3] melissanj[/SIZE][/FONT] [*][FONT=Palatino Linotype][SIZE=3] eggles[/SIZE][/FONT] [*][FONT=Palatino Linotype][SIZE=3] craftykiwi[/SIZE][/FONT] [*][FONT=Palatino Linotype][SIZE=3] sofetch[/SIZE][/FONT] [*][FONT=Palatino Linotype][SIZE=3] Dixon[/SIZE][/FONT] [*][FONT=Palatino Linotype][SIZE=3] sparkles164[/SIZE][/FONT] [*][FONT=Palatino Linotype][SIZE=3] kezmat[/SIZE][/FONT] [*][FONT=Palatino Linotype][SIZE=3] QuirkyKiwi[/SIZE][/FONT] [*][FONT=Palatino Linotype][SIZE=3] idah[/SIZE][/FONT] [*][FONT=Palatino Linotype][SIZE=3] doozerberry[/SIZE][/FONT] [*][FONT=Palatino Linotype][SIZE=3] jma1703[/SIZE][/FONT] [*][FONT=Palatino Linotype][SIZE=3] Wally[/SIZE][/FONT] [*][FONT=Palatino Linotype][SIZE=3] geo78[/SIZE][/FONT] [*][FONT=Palatino Linotype][SIZE=3] lisss[/SIZE][/FONT] [*][FONT=Palatino Linotype][SIZE=3] MamaK[/SIZE][/FONT][/LIST]
  • golfwidow
    I miss the days of wearing the good ole BINGO Grundies :D
  • craftykiwi
    What? Have you lost them golfy? Or did they get tossed out when they were replaced by those superhero ones?
  • golfwidow
    Haha. They were retired when I won the bigscreen. Cant make much more of a fool of myself than I did to win that!
  • sofetch
    has it begun yet?
  • craftykiwi
    Very shortly sofetch. Just waiting on the caller now. Get your pen ready ....
  • lilpretzel
    Just about to sofetch :) Everybody got any questions before we start??
  • craftykiwi
    Any significance of the body part theme?
  • Dixon
    has it? i can not see anything
  • craftykiwi
    Dixon;79895
    has it? i can not see anything
    Not yet Dixon but any moment now.
  • lilpretzel
    4 Corners OR Any 2 Lines. http://i234.photobucket.com/albums/ee236/lilpretzel/Buckscoop/Bingo/Fingercallcard.jpg
  • craftykiwi
    Eyes down - we've begun.
  • lilpretzel
    http://i234.photobucket.com/albums/ee236/lilpretzel/Buckscoop/Bingo/Facecallcard.jpg
  • lilpretzel
    http://i234.photobucket.com/albums/ee236/lilpretzel/Buckscoop/Bingo/Backcallcard.jpg
  • lilpretzel
    http://i234.photobucket.com/albums/ee236/lilpretzel/Buckscoop/Bingo/Toescallcard.jpg
  • craftykiwi
    Like that second to last one Lilpretzel. Very good.
  • Dixon
    haha this is very fun
  • lilpretzel
    http://i234.photobucket.com/albums/ee236/lilpretzel/Buckscoop/Bingo/Headcallcard.jpg
  • lilpretzel
    I like that one :P
  • Dixon
    oh haha very good
  • nod
    lol took me a few reads to get that one :o
  • lilpretzel
    http://i234.photobucket.com/albums/ee236/lilpretzel/Buckscoop/Bingo/Haircallcard.jpg
  • craftykiwi
    Tired tonight Nod??
  • sofetch
    lol 10 characters
  • Dixon
    yeah i didnt get it straight away either
  • lilpretzel
    Now I apologise in advance for the blonde jokes :)
  • lilpretzel
    http://i234.photobucket.com/albums/ee236/lilpretzel/Buckscoop/Bingo/Anklecallcard.jpg
  • melissanj
    good thing im brunette:)
  • craftykiwi
    Same here.
  • lilpretzel
    I'm Blonde :o
  • lilpretzel
    http://i234.photobucket.com/albums/ee236/lilpretzel/Buckscoop/Bingo/Nosecallcard.jpg
  • Dixon
    yeah same but im boy so dont know if that counts?
  • lilpretzel
    http://i234.photobucket.com/albums/ee236/lilpretzel/Buckscoop/Bingo/Teethcallcard.jpg
  • lilpretzel
    http://i234.photobucket.com/albums/ee236/lilpretzel/Buckscoop/Bingo/Elbowcallcard.jpg
  • melissanj
    hahahahahaha
  • craftykiwi
    Wow your'e really quick tonight. No chance to fall asleep at all.
  • lilpretzel
    http://i234.photobucket.com/albums/ee236/lilpretzel/Buckscoop/Bingo/Kneecallcard.jpg
  • eggles
    craftykiwi;79926
    Wow your'e really quick tonight. No chance to fall asleep at all.
    not at all :w00t:
  • lilpretzel
    http://i234.photobucket.com/albums/ee236/lilpretzel/Buckscoop/Bingo/Legcallcard.jpg
  • lilpretzel
    Now don't forget we are looking for either 4 corners or 2 lines ;)
  • lilpretzel
    http://i234.photobucket.com/albums/ee236/lilpretzel/Buckscoop/Bingo/Toothcallcard.jpg
  • Dixon
    haha that another good one :)
  • craftykiwi
    4 Corners here!
  • Dixon
    does two line count if like this * * * **** ?
  • sofetch
    oh someone calls bingo!
  • melissanj
    well donecrafty! dont forget to pm!
  • lilpretzel
    http://i234.photobucket.com/albums/ee236/lilpretzel/Buckscoop/Bingo/2954e975.gif http://i234.photobucket.com/albums/ee236/lilpretzel/Buckscoop/b0b6864a.gif[FONT=Palatino Linotype][SIZE=7] Crafty[/SIZE][/FONT]
  • craftykiwi
    Dixon;79934
    does two line count if like this * * * **** ?
    Yes it does!
  • melissanj
    hey thats my nan!!! lol
  • doozerberry
    Congrats to the winners
  • craftykiwi
    melissanj;79937
    well donecrafty! dont forget to pm!
    Did that first!
  • Dixon
    yeah but is the game over now?
  • eggles
    damn! we playing another game?
  • melissanj
    full house next!
  • craftykiwi
    No keeps goign dixon. Don't forget to PM if you have those 2 lines!
  • craftykiwi
    eggles;79946
    damn! we playing another game?
    No we keep going on the same card.
  • Dixon
    i almost do one left :)
  • lilpretzel
    Dixon;79934
    does two line count if like this * * * **** ?
    Would you like to call Bingo Dixon for the 2 lines ;) edit - oh ok 1 left to go.
  • craftykiwi
    They still need one more Lilpretzel.
  • nod
    craftykiwi;79911
    Tired tonight Nod??
    yep :D seems to be happening a lot lately!
  • Dixon
    no i havent got it yet almost one left
  • lilpretzel
    Now we need 2 lines :)
  • melissanj
    nod;79953
    yep :D seems to be happening a lot lately!
    hahaha talk about a delayed reaction :p
  • nod
    oh and congrats crafty :flowers:
  • lilpretzel
    http://i234.photobucket.com/albums/ee236/lilpretzel/Buckscoop/Bingo/Eyecallcard.jpg
  • sofetch
    nothing yet =(
  • nod
    :D ... now that is cheesy :D
  • craftykiwi
    melissanj;79956
    hahaha talk about a delayed reaction :p
    They just woke up!!!
    nod;79957
    oh and congrats crafty :flowers:
    Thanks Nod. Nice surprise.
  • eggles
    black eyed cheese :w00t:
  • sofetch
    is there a separate picture for a foot and toes?
  • Dixon
    haha that good joke i must write these down
  • lilpretzel
    http://i234.photobucket.com/albums/ee236/lilpretzel/Buckscoop/Bingo/Handcallcard.jpg
  • craftykiwi
    sofetch;79963
    is there a separate picture for a foot and toes?
    Probably. Just mark off the exact pic you have on your card - not what it's called.
  • nod
    melissanj;79956
    hahaha talk about a delayed reaction :p
    busy bargain hunting and trying to watch the game and grab a snack :o
  • lilpretzel
    http://i234.photobucket.com/albums/ee236/lilpretzel/Buckscoop/Bingo/Feetcallcard.jpg
  • doozerberry
    Bingo!! yay
  • sofetch
    ahahahaha 10 char
  • craftykiwi
    Well done doozerberry!
  • sofetch
    congrats! =) =)
  • doozerberry
    Thanks guys and gals!
  • Dixon
    yeah ditto
  • sofetch
    now for full house?
  • craftykiwi
    sofetch;79976
    now for full house?
    Yes - full house now. Keep going.
  • Dixon
    oh i think you can have any type of cad cant you?
  • lilpretzel
    http://i234.photobucket.com/albums/ee236/lilpretzel/Buckscoop/Bingo/2954e975.gif http://i234.photobucket.com/albums/ee236/lilpretzel/Buckscoop/b0b6864a.gif[FONT=Palatino Linotype][SIZE=7] doozerberry!![/SIZE][/FONT]
  • Dixon
    oh so now you must have full house?
  • kezmat
    Congratulations winners
  • doozerberry
    Woohoo!!! Thanks for organising Lilpretzel!
  • nod
    Congrats Doozerberry :)
  • lilpretzel
    http://i234.photobucket.com/albums/ee236/lilpretzel/Buckscoop/Bingo/Earcallcard.jpg
  • Dixon
    yeah this has been a good game
  • sofetch
    so if we have 2 lines now it doesnt count? i'm confused!
  • lilpretzel
    Dixon;79981
    oh so now you must have full house?
    Yep full card now :)
  • melissanj
    lol that was the one i needed for 2 lines!!
  • eggles
    so we are playing for a full house then?? :confused:
  • sofetch
    yes it has been a great game i love bingo win or lose!
  • craftykiwi
    Now that someone has won the 2 lines and 4 corners you now just want all your pics crossed off!
  • lilpretzel
    http://i234.photobucket.com/albums/ee236/lilpretzel/Buckscoop/Bingo/Tonguecallcard.jpg
  • eggles
    and do all the ones I have marked off already count?
  • doozerberry
    yep, thats right eggles!
  • craftykiwi
    eggles;79996
    and do all the ones I have marked off already count?
    Yes they do.
  • lilpretzel
    They sure do eggles :)
  • lilpretzel
    http://i234.photobucket.com/albums/ee236/lilpretzel/Buckscoop/Bingo/Armcallcard.jpg
  • eggles
    great! keep 'em coming then
  • lilpretzel
    Just like the picture I posted at the beginning of the game ;) http://i234.photobucket.com/albums/ee236/lilpretzel/Buckscoop/Bingo/gamecardS.jpg
  • lilpretzel
    http://i234.photobucket.com/albums/ee236/lilpretzel/Buckscoop/Bingo/Wristcallcard.jpg
  • lilpretzel
    http://i234.photobucket.com/albums/ee236/lilpretzel/Buckscoop/Bingo/Thumbcallcard.jpg
  • lilpretzel
    http://i234.photobucket.com/albums/ee236/lilpretzel/Buckscoop/Bingo/Lipscallcard.jpg
  • Dixon
    i dont get that one?
  • craftykiwi
    lawyers never tell the truth.
  • doozerberry
    How are people doing?? I have 2 to go
  • lilpretzel
    http://i234.photobucket.com/albums/ee236/lilpretzel/Buckscoop/Bingo/Footcallcard.jpg
  • Dixon
    no the one before that sorry took too long to reply
  • melissanj
    why is the lawyer a man?
  • sofetch
    i have 3 101010
  • craftykiwi
    Good Xmas cracker joke.
  • Dixon
    yeah i got 2 as well :)
  • craftykiwi
    Carpenters are always hitting their thumbs - hence black and blue!
  • lilpretzel
    http://i234.photobucket.com/albums/ee236/lilpretzel/Buckscoop/Bingo/Heelcallcard.jpg
  • melissanj
    bingo!!!!hh
  • Dixon
    oh ok i get it now thanx for explaining it must be the blonde coming out haha
  • doozerberry
    there it is!!! BINGO!
  • sofetch
    oh game almost over!
  • craftykiwi
    Bingo here again! Assuming I was quick enough. Sorry folks.
  • sofetch
    oops too late!
  • doozerberry
    ohh... good luck crafty and melissa
  • Dixon
    oh so thats a wrap buckscoop bingoers?
  • craftykiwi
    Wow - looks like there was a few of us!
  • Dixon
    thankyou for organising lilpretzel we must do again
  • sofetch
    definitely thanks heaps! xo
  • Dixon
    i had one more the chick with the brown hair
  • melissanj
    my pm didnt send straight away :(
  • lilpretzel
    http://i234.photobucket.com/albums/ee236/lilpretzel/Buckscoop/Bingo/2954e975.gif http://i234.photobucket.com/albums/ee236/lilpretzel/Buckscoop/b0b6864a.gif[FONT=Palatino Linotype][SIZE=7] Crafty![/SIZE][/FONT]
  • doozerberry
    Pipped at the post... well done Crafty!!
  • craftykiwi
    Thanks Lilpretzel. Was too busy reading the jokes and messages and almost missed it.
  • sofetch
    same dixon teehee yay it was so fun! Now off to the rsl for more :)
  • craftykiwi
    Thanks doozerberry. At least you won one!
  • doozerberry
    yeah... 2 would've been even nicer :P
  • craftykiwi
    Commiserations melissanj. Good luck for next time.
  • Dixon
    yeah goodnight everyone have a great one :)
  • nod
    :D congrats again crafty! tis your lucky night [SIZE=5] THANKS LILPRETZEL[/SIZE] for another great bingo game :flowers:
  • craftykiwi
    See you next time Dixon and welcome to this great forum.
  • doozerberry
    Yes thanks so much LilPretzel, great games
  • lilpretzel
    [FONT=Palatino Linotype][SIZE=3][SIZE=3] Thanks to all the new & old members that joined in, I hope you can join in next time! :D Now to all the Lucky Winners, Please post in this thread your choice of Merchant for the $10.00 voucher, I will arrange it for you.[/SIZE][/SIZE][/FONT] [FONT=Palatino Linotype][SIZE=3] [/SIZE][/FONT]http://i234.photobucket.com/albums/ee236/lilpretzel/Buckscoop/you_did_it.gif [FONT=Palatino Linotype][SIZE=3] 4 Corners Won By [/SIZE][/FONT][FONT=Palatino Linotype][SIZE=3] craftykiwi - [/SIZE][/FONT][FONT=Palatino Linotype][SIZE=3] ( $10 Voucher ) [/SIZE][/FONT][FONT=Palatino Linotype][SIZE=3] 2 Lines Won By - doozerberry! ( $10 Voucher )[/SIZE][/FONT] [FONT=Palatino Linotype][SIZE=3] Full House Won By - craftykiwi [/SIZE][/FONT][FONT=Palatino Linotype][SIZE=3] ( $10 Voucher ) Merchants [/SIZE][/FONT][LIST] [*][FONT=Palatino Linotype][SIZE=3] Chaos[/SIZE][/FONT] [*] [FONT=Palatino Linotype][SIZE=3] Deals Direct [/SIZE][/FONT] [*] [FONT=Palatino Linotype][SIZE=3] Play4Me[/SIZE][/FONT] [*] [FONT=Palatino Linotype][SIZE=3] OO.com.au ($20.00 min)[/SIZE][/FONT][/LIST]
  • doozerberry
    oh bugger, I was hoping for OO cos I still have a voucher for there
  • craftykiwi
    Thanks very much Lilpretzel and Nod. Nice to have some luck - car has been in the garage twice in one week - nothing major luckily, but now the other one needs some attention and it's never cheap even if a minor fix. (Tried to give you some rep Lilpretzel but it won't let me. You must have too much eh?)
  • craftykiwi
    Any chance of CD Wow?
  • Dixon
    dealsdirect have free shipping thats a bonus :) bye bye
  • lilpretzel
    doozerberry;80047
    oh bugger, I was hoping for OO cos I still have a voucher for there
    Sorry doozerberry, no idea why they have a $20.00 limit :(
  • doozerberry
    yeah damn them LOL...
  • doozerberry
    Maybe I'll try CD wow please?
  • craftykiwi
    Not sure if you can use more than one voucher at a time at oo.com.au anyway doozerberry ....
  • eggles
    cheers Lilpretzel. great game :)
  • lilpretzel
    So you both would like CD WOW??
  • craftykiwi
    Yes please if that's possible Lilpretzel.
  • doozerberry
    That would be great thank you Lilpretzel
  • lilpretzel
    Yep, off to order now :)
  • craftykiwi
    Thanks - off to bed for me now. Great game - catch you tomorrow.
  • lilpretzel
    Sorry crafty and doozerberry I can't seem to purchase your vouchers yet :( Everytime I go to pay for them the system goes down! Will try again soon ;)

What do you think?

Your comment