Pre-Order Step2 My First Christmas Tree Now! (Limited Stock!)

Arrives 4th October
Pre-Order Step2 My First Christmas Tree Now! (Limited Stock!)

If you've got bubs and toddlers in your midst, I've found you the perfect Christmas tree: it's called the Step2 My First Christmas Tree, and unlike a real Christmas tree, this one is babyproof!

It was a big hit last year, and the good news is that it's coming back for Christmas 2019. Get your pre-orders in now at Step2 Australia for $129, but you need to move fast as stock is very limited for this one.

I just adore this tree, and I wish it had been around for my little guy a few years ago. He was obsessed with the baubles on our tree, but sadly I had to put them all out of his reach - which drove him mad!

The Step2 My First Christmas Tree enables little ones to decorate their very own tree with the eight Christmas baubles, pop the star on the top, and even push the festive three-piece train around the track at the base.

SO adorable!

It measures around 80 centimetres in height, so it's perfectly sized for sitting bubs or standing tots to tinker with.

This is such a beautiful toy for introducing some of the special traditions of Christmas.

Go get it!

Releases 4th October, 2019. Shipping calculated at checkout.

Comments

Reply to
  • Teighan G.

    this may have been handy for somer a couple of years ago

    Reply
  • Antina D.

    why didn’t they have this when the kids were younger.

    Reply
  • Kayla M.

    how cute!

    Reply
  • Kellie L.

    Lol this will come in handy

    Reply
  • Melissa C.

    This is adorable

    Reply
  • Donna A.

    Love this.

    Reply
  • Melissa C.

    yeah its pretty cute

    Reply
  • Sharon E.

    That’s cute

    Reply
  • Jazmyn A.

    I want one for the kidsss

    Reply
  • Paula G.

    perfect for us haha

    Reply
  • Bianca A.

    It’s great isn’t it!!

    Reply
  • Jess T.

    how cute :christmas_tree:

    Reply
  • Kristina M.

    That is awesome

    Reply
  • Rebekah L.

    might need it this year hahaha

    Reply
  • Kristina M.

    I think so

    Reply
  • Mel F.

    Omg how amazing is that :ok_hand_tone2::ok_hand_tone2::ok_hand_tone2:

    Reply
  • Brooke C.

    I was looking for this last year!!! plsss

    Reply
  • Kylie G.

    Haha my tree this year lol

    Reply
  • Michelle W.

    I think this is a must

    Reply
  • Claudiaa H.

    Cute but the real thing is the best :wink:

    Reply
  • Jess F.

    Omg how cute for the juniors

    Reply
  • Tawny S.

    this is cute

    Reply
  • Lesley W.

    Needed this when the kids were all little

    Reply
  • Penny P.

    Yeah it’s cute. Not much going on with it for its size but.

    Reply
  • Bec A.

    Omg yes

    Reply
  • Kaylee A.

    so cute!!

    Reply
  • Judy H.

    $110.00 might have to think about that

    Reply
  • Melissa I.

    That’s awesome

    Reply
  • Jenna P.

    Oh stop it :heart_eyes:

    Reply
  • Jamie-lee G.

    Might save our tree this year

    Reply
  • Jess O.

    this would be cool!

    Reply
  • Sarah M.

    Haha this would be the only Christmas tree she will be playing with :joy:

    Reply
  • Brittany F.

    omg our babies would love this

    Reply
  • Alexis C.

    This would be awesome in the new play room so they have their own tree :heart_eyes:

    Reply
  • Tessa S.

    That’s very cute!

    Reply
  • Bethany H.

    I love it.

    Reply
  • Brittany F.

    Hell yeah

    Reply
  • Josie B.

    Would love this but too pricey

    Reply
  • Rebecca L.

    Oh how cute

    Reply
  • Carly S.

    Oh my god and

    Reply
  • Monique H.

    how cool is this

    Reply
  • Kim P.

    I wonder if it would deter little fingers away from the real deal :thinking::thinking::thinking:

    Reply
  • Kaliope L.

    Omg very cute :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

    Reply
  • Carly S.

    nah .... it’s just something else to play with lol

    Reply
  • Kirsty S.

    Love it :slight_smile:

    Reply
  • Kirsty A.

    Might be the closest thing I can get to a Christmas tree this year

    Reply
  • Amy P.

    Love it

    Reply
  • Meaghan S.

    omg so cute

    Reply
  • Brittany R.

    :scream:

    Reply
  • Jen B.

    yeaaaaaaah they still won’t leave my tree alone :rolling_eyes: I’m gonna drink everytime it gets knocked over this year

    Reply
  • Emma H.

    Oh my god we need one!

    Reply
  • Aamy G.

    This is clever!

    Reply
  • Erin S.

    Super cute!

    Reply
  • Allison E.

    omg sooo cute hahaha

    Reply
  • Nicole R.

    :christmas_tree:

    Reply
  • Natasha J.

    :scream: we need this for this Christmas instead of a real trill

    Reply
  • Laura M.

    OMG !!!

    Reply
  • Jillian M.

    Think we need that as our Christmas’s are beginning to look like that :joy::joy:

    Reply
  • Sarah D.

    Omg I love the tree

    Reply
  • Kylie M.

    this is so cute

    Reply
  • Skye M.

    how cute is this

    Reply
  • Stephanie M.

    My kind of tree :joy:

    Reply
  • Angela H.

    :heart_eyes:

    Reply
  • Christie L.

    Aww that’s so cute

    Reply
  • Carolyn F.

    I love it :purple_heart::innocent:

    Reply
  • Renae P.

    Omg perfect

    Reply
  • Karen G.

    Love it

    Reply
  • Karen R.

    Cute

    Reply
  • Tash P.

    cute!!

    Reply
  • Brenna A.

    Might save my tree this year! :joy:

    Reply
  • Denva L.

    So cute :hugging:

    Reply
  • Joanne O.

    , Perfect :smiley:

    Reply
  • Karoline K.

    That’s awesome!!!

    Reply
  • Karoline K.

    Ummm not for $109 though.. I’ll just pick baubles up all day! Lol

    Reply
  • Shaylea B.

    super cute!

    Reply
  • Catherine C.

    , this looks really cool :heart_eyes:

    Reply
  • Ingrid P.

    omg yes!!! And so much quicker to put up than our massive thing!! Lol

    Reply
  • Nicky T.

    lol!!!

    Reply
  • Kylie R.

    . Maybe I should get this

    Reply
  • Cheryl R.

    How good is that

    Reply
  • Kylie R.

    yeah it's expensive but would be good

    Reply
  • Teliah T.

    I love it!!!

    Reply
  • Wendy G.

    yes! look at those footholds! :smile:

    Reply
  • Kiraly D.

    perfect

    Reply
  • Brianna D.

    how cute :heart_eyes::heart_eyes:

    Reply
  • Bridget T.

    how cute is this!

    Reply
  • Alysha W.

    So cute for Twins this year ♡

    Reply
  • Cherie W.

    very cute! Haven’t seen this before.

    Reply
  • Alicia S.

    Omg this is cute

    Reply
  • Brady H.

    Oh my god :scream::scream::scream:

    Reply
  • Kylie M.

    This is awesome

    Reply
  • Travis H.

    That’s awesome

    Reply
  • Rikki-lee M.

    problem solved!! :sweat_smile::heart_eyes:

    Reply
  • Sarah N.

    omg yess we need this :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

    Reply
  • Jessica M.

    if I knew about these I woulda got them when the kids were little

    Reply
  • Tanealle H.

    reckon both boys would go nuts for this

    Reply
  • Shara B.

    saw this last week and thought it was a great idea

    Reply
  • Joey M.

    we should get bubs that xoxo

    Reply
  • Jessica C.

    :joy: $130 I don’t even want to spend that on my big tree

    Reply
  • Manda B.

    My excitement is too high

    Reply
  • Amanda P.

    how cute is this?

    Reply
  • Amanda P.

    tempted to get it but it’s s tad expensive lol

    Reply
  • Paige B.

    thats way to cute

    Reply
  • Louisa S.

    oh my god:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

    Reply
  • Lisa N.

    oh my!!!!

    Reply